Visszaugrás a kezdőlapra Társasházkezelő rendszer

Az ország egyik legnagyobb társasházkezelő szervezetének támogatásával fejlesztettük ki - a társasházakról szóló 2003. évi CXXXIII. sz. törvény (Ttv.) előírásainak megfelelve - társasház-kezelési számítógépes információs rendszerünket.

Olyan Windows alapú programot készítettünk, amely a társasházkezelő szervezetek mindennapi munkájának megkönnyítésére készült. Használatát a szokásos Word, Excel stb. ismeretekkel rendelkező felhasználó gyorsan megtanulhatja.

  • A rendszer korlátlan számú társasház kezelésére alkalmas, felépítése tetszőleges számú hálózatba kapcsolt számítógépen teszi lehetővé a hatékony és megbízható működést.
  • A program működése semmilyen fejlesztést ill. bővítést nem igényel - a szokásos paraméterekkel rendelkező számítógépek, és hálózat megléte esetén.
  • Azonosító és jelszó használatával biztosítjuk a rendszerünkkel dolgozó munkatársak jogosultságait munkájuk célterületeinek megfelelően.
  • Az adatbázisokban rögzített adatok bármikor menthetők, probléma esetén visszatölthetők.
  • Bármelyik képernyőt egér használata nélkül is kezelhetjük.
  • Jellemző rendszereinkre, hogy a képernyőn (ablakban) látható a lista mögötti információk (adatlap, számla, szerződés, stb.) adatai egyszerűen képernyőre kérhetők. Ezek szükség szerint a program több pontjáról elérhetők.

    Az ingatlanmodul integrált módon rendelkezik az épületek és az albetétek minden jellemző adatával, beleértve pl. a használati célt (lakás, iroda, garázs stb..), a tulajdon jellegét (típusát), a tulajdoni arányt, a tulajdonhányadot, a komfortfokozatot, a helyiségek számát, méretét, stb., melyeket kiegészítettünk egy szabadon felhasználható megjegyzés rovattal is. Ezek az adatok szolgálnak pl. a közös költség megállapításának alapjául is.

    A partnermodul tartalmaz minden jellemző és szükséges adatot, melyek a partnerekkel való kapcsolattartáshoz és a nyilvántartáshoz szükséges. A szokásos alapadatok mellett, többek között lehetőség van a személyi adatok, telefonszám, e-mail, munkahely, rendszeres tartózkodási hely, esetleg külföldi tartózkodás, stb. rögzítésére is.

  • Egyszeres vagy sorozatos előírással adhatjuk meg a havi kötelezettségeket,
  • A pénzforgalom könyvelése gyors és hatékony (egy társasháznak több bankszámlája is lehet),
  • A szállítói szerződések és számlák rögzítésével naprakészen nyilvántarthatók a szállítói kapcsolatok.
  • Értesítők, egyenlegközlők, csekk, stb. nyomtatásának lehetősége mind a gyors ügyintézést segítik.
  • Különböző listák segítségével különféle kimutatásokat hozhatunk létre, illetve ellenőrizhetjük a bevitt adatok helyességét, (pl. listát kérhetünk: a lakókról, a partnerekről, az előírásokról, a számlákról, a számlázatlan összegekről, a hátralékokról, a jogi tételekről, stb.).
  • A közgyűlési határozatok feladatait, végrehajtását külön feladatjegyzékben lehet kezelni.
  • A társasház mérlegét tetszőleges időszakra vonatkozóan előállíthatjuk, bevétel és kiadás listák, jogcím szerint vagy tételes bank naplókkal.
  • Az egyenlegeket, az előírásokat, a befizetéseket figyelemmel kisérhetjük.
  • Értesítőket küldhetünk pl. közgyűlések összehívásáról, közös költségről, hátralékokról, stb.

    Az albetétek adatainak nyilvántartása teljes körű, ezért a különböző adatváltozások, tulajdonváltások könnyen figyelemmel kísérhetők. A társasházon belül a tulajdonok típusonként lekérdezhetők (lakás, iroda, üzlet, garázs, stb.). Több albetét is rendelhető egy tulajdonoshoz, és erről listát is kérhetünk.

    A kötelezettségek, előírások tetszőleges számú jogcím használatával egy lépésben előírhatók a társasház egészére vonatkozóan. Az egyedi előírások mellett a rendszeres előírások időkorlát nélkül, egy ütemben rögzíthetők. Téves előírás esetén javítással vagy stornózással korrigálhatunk.

    Késedelmi kamat többfajta módon számolható a hátralékos közös költség befizetések esetében, egyedileg és csoportosan is, tetszőleges időszakra vonatkozóan.

    A bejövő (szállítói) számlák egyszerűen rögzíthetők a rendszerben, melyekről átutalási bizonylat nyomtatható vagy automatikusan exportálhatók a banki rendszerbe. A bankszámla terhelésekor (kiadás) a számlához kapcsolható a kifizetés.

    Kimenő számlák készíthetőek a társasházban bérlőként bejegyzettek részére a bérleti díj megfizetésére. A vevői kintlévőségek folyamatosan követhetők a bankszámlán történő jóváírás (bevétel), a számla képernyőre kérésével, a befizetés számlához kapcsolásával.

    Bank/pénztárkönyvelés keretében a terhelések, jóváírások (bevételek, kiadások) folyamatos könyvelése úgy végezhető el a rendszerben, hogy az aktuális pénzforgalmi számla egyenlege is figyelemmel kísérhető. Befizetések rögzítéséhez felajánlja a program a lakók listáját a kifizetetlen előírásokkal, a kifizetésekhez pedig a nem teljesített kötelezettségeket, vagyis a kifizetetlen szállítói számlákat. Kimutatás készíthető a követelésekről és a kötelezettségekről és ezek összevethetők a tényleges pénzmozgásokkal.

    A mérőórák által mért fogyasztás - megfelelő egység-díj paraméterezéssel - egyszerűen előírható a tulajdonos, ill. a bérlő szerződésére.

    Körlevelek, értesítők, e-mailek készíthetők a partnerek számára a rendszerből, előre meghatározható sablonok alapján. (Közgyűlési meghívó, fizetési értesítő, egyenlegközlő, különböző értesítők, stb.).

    A társasház kezelő saját követelései is a rendszerben készíthetők el, pl. a havonta számlázandó kezelői díjat, mint vevői számlát az egyes társasházakhoz a program automatikusan rögzíti szállítói kötelezettségként.

    Árlista Kapcsolatfelvétel Ugrás az oldal tetejére